Clubnieuws

Controle CTB

nov 25, 2021

Controle CTB

Op zaterdagen zal, de hoofdingang aan de Kralingse Zoom, afgesloten zijn. Er is toegang mogelijk tot het sportpark via de ingang bij de parkeerplaats van Hockeyvereniging Leonidas.

Deze parkeerplaats kan erg druk zijn, dus parkeren zal mogelijk moeten bij de flat aan de Kralinger Esch, maar dat is dan nog een stukje omlopen naar de ingang bij Leonidas, hou rekening met deze tijd.

Bij deze ingang zal de gemeente Rotterdam staan voor het uitdelen van polsbandjes voor een ieder 18+ met een geldig Corona toegangs bewijs.

!! Wij vragen iedereen hieraan mee te werken zodat de toegang tot het clubgebouw soepeler zal verlopen voor iedereen die een polsbandje heeft, die personen hoeven we dan niet te controleren op het Corona toegangs bewijs.