Clubnieuws

Kom helpen bij de leukste club van Rotterdam !!

jun 2, 2021

Wij zoeken jou !!

Oproep vrijwilligers en ondersteuning bestuur

Afgelopen 2 jaar heeft SDV als een trein kunnen lopen door een aantal enthousiaste vrijwilligers. Om komend seizoen ook weer tot een succes te maken hebben we extra nieuwe vrijwilligers nodig! We willen het graag goed regelen voor jullie, en het moet ruim goed geregeld zijn.

Ben jij geïnteresseerd of ken jij iemand uit je omgeving die graag een handje wilt helpen bij onze mooie club, laat het dan aan een van de bestuurders weten, en dan kunnen we kijken wat jij of diegene die je kent kan betekenen voor ons.

Denk aan functies zoals: gastheer/vrouw of bar tijger, inkoop regelen; deze helden krijgen een mooie vrijwilligers vergoeding!

Ook zoeken we enthousiastelingen om te helpen met onze leuke 7v7 competitie die een belangrijke inkomstenbron is voor onze vereniging, als je je hier wekelijks voor in wilt zetten staat daar een reductie van je contributie tegenover.

Contact Remko van de Watering: 06-14 11 05 09, secretaris@vvsdv.nl