Clubnieuws

Renovatie

aug 7, 2020

Onze vereniging bestaat volgend seizoen 75 jaar. Toen we in 1935 overgingen van het Zestienhovenpark naar de huidige locatie, sportpark het toepad, was de kantine omgebouwd als gezellige bruine kroeg. Iets wat voor het jaar 2000 nog goed paste bij de voetballende leden van onze vereniging.

Toen in het voorjaar van 2020 het coronavirus steeds meer opspeelde in Nederland, moesten ook helaas wij stoppen met het spelen van wedstrijden en zelfs trainen was niet meer verantwoordelijk. Zonder de gezelligheid van de kantine en de jaarlijkse evenementen werd het lastig om een halfjaar de kosten te financieren.

Bij het bedenken van alternatieve inkomstenbronnen kwam ook de renovatie van onze vereniging kijken. Er was al 70 jaar niks meer aan het interieur veranderd en om ook juist nieuwe jonge leden aan te trekken, moest de club een modernere uitstraling krijgen. We hebben gekozen voor wat blauw en zwarte accenten en zijn begonnen aan het omtoveren van het rookhok tot een terras. Dit rookhok mocht helaas sinds 1 januari 2020 niet meer gebruikt worden als rookhok en dient nu als extra ruimte. Ruimte die we hard nodig hebben om voor zoveel mogelijk leden 1,5 meter afstand te bewaren.

Naast een speciaal plekje voor belangrijke leden van onze vereniging zoals Bert van leeuwen maar ook bekers van overwinningen, hebben we ook alle huidige teams opgehangen om meer betrokkenheid en eenheid te creëren.

Er staan zeker nog wat taken om af te werken op de lijst maar we zijn al een heel eind gekomen!