Clubnieuws

Nieuwe website

dec 2, 2020

Welkom op de nieuwe website van voetbalvereniging S.D.V! Omdat wij dit jaar als geheel nieuw bestuur zijn begonnen met als missie om de club boven water te houden. Met het jubileumjaar in het vooruitzicht willen we de club in een nieuw jasje steken. De technieken en methoden van vorig jaar werkten voor een voetbalvereniging uit de jaren 90 maar 30 jaar later is er veel veranderd. Veel communicatie verloopt digitaal en social media is nu belangrijk voor het aantrekken van nieuwe leden. Wij hadden, net als veel andere voetbalverenigingen, ook last van een terugnemend aantal leden.

We beseften dat we onszelf beter moesten positioneren en duidelijk moesten maken aan de omgeving wat ons S.D.V maakt en waar we voor staan. Daarnaast willen we graag een goed beeld geven van de sfeer op onze vereniging. Naast een Instagram- en Facebookpagina is een website als visitekaartje daarbij erg belangrijk.

Nadat we een mailtje kregen van Rotterdam Sportsupport, hebben we mede met behulp van hun stimuleringsbudget de investeringen kunnen doen in onze club om deze ook toekomstbestendig te maken.

We hebben in samenwerking met Middelkoop.cc een nieuwe website ontwikkeld die beter past bij onze wensen en bestand is tegen de toenemende digitalisering. Onze eigen 7-tegen-7 competitie werkt nu via een platform die automatisch de standen doorgeeft. Elk team en alle komende evenementen krijgen een eigen plek op de website voor meer gebruikersgemak en het aantrekken van nieuwe leden.

We hebben daarom ook extra content geschoten van de vereniging (incl drone beelden) en foto’s gemaakt van de nieuwe tenues.